Zespół terapeutyczny poleca…


Drodzy Rodzice!

Przypominamy, iż w ramach nauki zdalnej wszyscy członkowie zespołu terapeutyczno- pedagogicznego dostępni są do Państwa dyspozycji na e-dzienniku w swoich godzinach pracy. W razie pytań, wątpliwości, problemów czy jakichkolwiek innych spraw możecie się Państwo do nas zwrócić pisząc wiadomość na dzienniku. Bardzo prosimy, aby przekazać tę informację również uczniom, których także zachęcamy do współpracy.

Dla przypomnienia podajemy nasze godziny pracy.

Pedagog szkolny p. Emilia Palińska

Poniedziałek 9.00-13.30
Wtorek 7.45-12.30
Środa 10.00-17.00
Czwartek 8.00-12.30
Piątek 7.45-12.00

 Pedagog specjalny p. Damiana Płomińska

Poniedziałek 8.00-9.00/ 10.35-12.35
Wtorek 7.45-10.45
Środa 8.00-17.00
Czwartek 8.00-12.50/ 13.40-15.30
Piątek 7.45-10.45

 Psycholog p. Agnieszka Jasek

Poniedziałek 8.00-12.35
Wtorek 8.00-12.40
Środa 7.45-12.35/ 16.00-17.00
Czwartek 7.45-13.50
Piątek 8.00-11.50

  Logopeda p. Agnieszka Pabich

Poniedziałek 8.00-16.00
Wtorek 8.00-11.45
Środa 11.45-17.00
Czwartek 13.00-.16.00
Piątek 8.00-16.00

  Doradca zawodowy p. Monika Piątczak

Poniedziałek 10.40-11.30
Wtorek 10.40-11.45
Czwartek 9.40- 11.35
Piątek 9.50-12.45

Nauczyciele wspomagający są do dyspozycji rodziców w swoich godzinach pracy zgodnie z planem lekcji.



Dla umysłów spragnionych wytchnienia, na skołatane nerwy i emocje w zenicie, dla uczniów, rodziców i nauczycieli:
https://www.youtube.com/watch?v=nohxTFjVTHU&fbclid=IwAR3EiIEhBXaKeYpykuzMfIsR2CSHCVDy24uK0sM7m62U95IpjWfNoeqhx5c

Trening Jacobsona to jeden z najpopularniejszych treningów pozwalających na osiągnięcie stanu relaksacji, wyciszenia organizmu. Jest bardzo prosty, polega na napinaniu i rozluźnianiu wybranych grup mięśni. “Zaniepokojony umysł nie może istnieć w zrelaksowanym ciele” mówił Jacobson, który był przekonany na podstawie prowadzonych badań i obserwacji, że gdy dojdzie do zmniejszenia napięcia mięśni, przełoży się to automatycznie na odprężenie psychiczne.
Trening najlepiej wykonywać w pozycji leżącej. Nie zniechęcaj się po pierwszych minutach, najlepsze rezultaty przynosi systematyczne wykonywanie progresywnej relaksacji mięśni, najlepiej codziennie. Dzięki treningowi jesteśmy w stanie nie tylko zredukować napięcie emocjonalne, uczucia lęku i niepokoju, ale też uzyskać korzyści na poziomie fizycznym. Regularny trening Jacobsona powoduje obniżenie ciśnienia tętniczego krwi, wpływa pozytywnie na układ krwionośny, poprawia jakość snu.

Każdy inny, wszyscy równi

Do przejrzenia w wolnej chwili linki do stron,  które mogą Was zainteresować.  

Oto propozycja zabaw logopedycznych dla chętnych dzieci (nie tylko objętych terapią logopedyczną 😉 ).

Instrukcję wykonania wiatraczka do ćwiczeń oddechowych znajdziesz tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=xuz9EwXiu-o